JAK ZÍSKÁVAT STÁLE NOVÉ REGISTRACE Z NÁVŠTĚV ESHOPU?

Pomocí Google analytics můžeme zdarma docela přesně měřit, sledovat a vyhodnocovat pohyb na našem webu, nebo eshopu.
 
Potíž je v tom, že většinou nevíme jak oddělit nové potenciální zákazníky od všech ostatních návštěvníků eshopu, protože je fyzicky nevidíme. Můžeme sice na grafech vidět, že máme slušnou návštěvnost, jenže nevíme kdo konkrétně může být našim potenciálním zákazníkem.
 
Abychom dokázali rozpoznat a oddělit potenciální zákazníky od všech ostatních návštěvníků našich stránek a mohli je tak následně oslovit naší nabídkou, musíme si vytvořit vlastního pomocníka tzv. „PRŮVODCE“.
Pozor ale na to, abychom z průvodce neudělali jen další vlastní reklamní leták, který popisuje jak jsme nejlepší, jaké máme skvělé reference apod. 
 
Musí to být pro zákazníky skutečný pomocník, který poukáže na možné, nástrahy a rizika, které na něj číhají v našem oboru a jak je řeší naše firma. Abychom Vám v tom pomohli, připravili jsme pro Vás jednoduchý vzor "Průvodce", podle kterého si můžete vytvořit svého vlastního. Obratem ho zdarma pošleme na Váš email pokud si ho vyžádáte kliknutím sem.